Stavba motorů pro závodní a jiné účely

Motor Škoda Felicia typ 781

Motor Škoda Felicia typ 781

Jedná se o motor převrtaný na 78,6 s klikou zdvihu 78 z Fábie, obsah cca 1515 ccm. Vačka originál Škoda 130 RS. Sací potrubí vlastní konstrukce stejně tak čtyřklapka a plénum. Motor je vybaven systémem vstřikování Siemens (flash vlastní mapy). Unikátní výfukový systém podtrhává vlastnosti motoru se zaměřením na rally.
Motor závodního vozu Kaipan

Motor závodního vozu Kaipan

Původem koncernový motor 1,8 20v turbo kompletně upraven pro závodní účely. Upraveno vrtání na 82.75/92.80 obsah je tedy bez mála 2.0 litrů. Použity byly H ojnice, kované písty, Iconelové ventily + tvrdé pružiny a atmosferické vačky. Sací a výfukový trakt je vlastní konstrukce. Mazací soustava s tzv. suchou vanou. Vše završeno turbem Garrett GTX3071R s externím wastegate Tial. Dosažený výkon s palivem ethanol E85 je 534 HP / Tq 617 Nm.